Sunday 4 September 2011

Амьдрал юунд

Испанийн шилдэг дуучдын нэг Enrique Iglesias-ийн нийлээн амьжилтанд хүрсэн цэвэр Испани хэл дээр дуунуудаараа гаргасан Quizás хэмээх цомогт багтсан нэгэн дуу нийлэлж байна. Энэ дуу түүний бусад Англи болон  Испани хэл дээр дуулсан дуунууд шиг магадгүй Монголд хит болооггүй ч АНУ-ын радиогоор САЯ-аас дээр удаа эгшиглсэн ганц Испани хэлээр дуулагдсан дуугаараа онцлог ер нь 2003 оны үе АНУ, Латин Америкийн оронуудаа их хит болж байлаа.


Амьдрал юунд

АРВАН ТАВАН өдөр ЗУРГААН цаг өнгөрчээ
Амьдралыг минь чи орхисоноос хойш
Амарахдаа би өдрөөр харин шөнөдөө уйлж өнгөрөөнө
Амьдралыг минь чи орхисоноос хойш
Хэрвээ чи, чамгүйгээр би хэрхэн жаргалтай байхаа мэдэхгүйг мэдсэн бол
Хэрвээ чи, чамгүйгээр би хэрхэн амьдархаа мэдэхгүйг мэдсэн бол

Одоо надад юу ч сонин биш
Олон зүүд хүртэл
Яг л нэг тэнэг мэт
Хэрвээ би чамгүй бол тэгвэл би юуны төлөө вэ?
Хагас галзуулын байдалтай
Бүх зүйс эргэлдэж
Бас би чамайг хайж чамайг би олж харахгүйнээ
Амьдрал юунд? Юунд?
Амьдрал юунд?

Би гадгаш гараад, найзуудруугаа залгалаа
Тэд надад өөрийн амьдарлаасаа хүчээр гарга гэлээ
Би эмчирүү очлоо тэр надад тайвшруулах эм өглөө
Тэгээд чи надаар юу хэлмээр байна
Энэ байдалаас гарах зам байхгүй, харагдахгүй
Би чамайг ямар их хүсэж байна вэ
Өө бурхан минь, чамшиг хэнч байгаагүй ээ

Одоо надад юу ч сонин биш
Олон зүүд хүртэл, яг л нэг тэнэг мэт
Хэрвээ би чамгүй бол тэгвэл би юуны төлөө вэ?
Хагас галзуулын байдалтай
Бүх зүйс эргэлдэж
Бас би чамайг хайж чамайг би олж харахгүйнээ
Амьдрал юунд? Юунд?

Тэд энэ бол нэг л сэтгэлийн зовлон гэсэн
Тэр хэзээ ч дуусашгүй зовлон
Тэгэвч чамайг хэнтэй ч харцуулашүй

Одоо надад юу ч сонин биш
Олон зүүд хүртэл
Яг л нэг тэнэг мэт
Хэрвээ би чамгүй бол тэгвэл би юуны төлөө вэ?
Хагас галзуулын байдалтай
Бүх зүйс эргэлдэж
Бас би чамайг хайж чамайг би олж харахгүйнээ
Амьдрал юунд? Юунд?
Амьдрал юунд?



Para Qué La Vida

 Han pasado quince dias y seis horas
 desde que te fuistes de mi vida
 Lloro por las noches y duermo por el dia,
 desde que te fuistes de mi vida
 Si supieras que sin ti yo no sй ser feliz,
 si supieras que sin ti yo no sй sobrevivir

Ya nada me importa
ni los sueсos
que parecen una estupidez
si no estoy contigo para quй ?
Siendo medio loco
dando vueltas
y te busco y no te puedo ver,
Para quй la vida?Para quй ?
Para quй la vida

Salgo por la calle, llamo a mis amigos,
dicen que te aranque de mi vida
Fui donde el doctor, me diу unos sedativos
Pero quй tu quieres que te diga?
Que no hay forma, mira no, de romper esta cruz
Que por mбs que quiera,
ay Dios, nunca hay nadie como tu

Ya nada me importa,
ni los sueсos que parecen una estupidez
Si no estoy contigo para quй?
Siendo medio loco,
dando vueltas
y te busco y no te puedo ver
Para quй la vida? Para quй?

Dicen que es una obesesion
este que no tiene fin
pero es que nadie se compara a ti

Ya nada me importa
ni los sueсos
que parecen una estupidez
їSi no estoy contigo para quй?
Siendo medio loco
dando vuetas
y te busco y no te puedo ver
Para quй la vida? Para quй?
Para quй la vida

1 comments:

Anonymous said...

sain orchuuljee amjilt bas bus sanaa onoo baina
http://www.facebook.com/groups/EnriqueIglesiasFanClubMongolia/ iim group baidag shuu nzuda

Post a Comment