Friday 16 July 2010

Raphael - Yo soy aquél /Би тэр нэгэн/

          Энэ Raphael гэж дуучин бол bla bla ... цааш нь өөрсдөө ороод уншина биз дээ. Дууны хувьд үг/аяыг Manuel Alejandro  зохиож 1966 онд испани хэл дээр дуулагдаж европын шилдэг дууны жагсаалтанд багтаж байжээ.



Yo soy aquél - Би тэр нэгэн


Yo soy aquél   - Би тэр нэгэн
Que cada noche te persigue -  Шөнө болгон чамайг дагадаг
Yo soy aquél  - Би тэр нэгэн
Que por quererte ya no vive -  Амьдрах утгагүй болсон учир нь тэр чамд дуралсан
El que te espera  - Зөвхөн чамайг хүлээсээр
El que te sueña  - Зөвхөн чамайг зүүдэлсээр
El que quisiera ser dueño de tu amor...  - Зөвхөн чиний хайрын эзэн байхыг хүссээр...
De tu amor - Чиний хайр



Yo soy aquél -  Би тэр нэгэн
Que por tenerte da la vida  - Өөрийн амьдралаа чамд зориулсан
Yo soy aquél - Би тэр нэгэн
Que estando lejos, no te olvida  - Алс хол ч чи мартагтахгүй
El que te espera - Зөвхөн чамайг хүлээсээр
El que te sueña - Зөвхөн чамайг зүүдэлсээр
Aquél que reza cada noche por tu amor - Шөнө болгон чиний хайрын төлөө залбирдаг



Y estoy aquí, aquí, para quererte - Бас би энд байна,  энд байна чамдаа хайртай
Estoy aquí, aquí, para adorarte - Би энд байна, энд байна чамдайгаа хүндэтгий
Yo estoy aquí, aquí, para decirte  - Би энд байна, энд байна чамдаа хэлий
Que como yo nadie te amó  - Би чамд дуралсан шиг хэн ч энгэж шиг дурлаж байгаагүй



Yo soy aquél - Би тэр нэгэн
Que por tenerte da la vida - өөрийн амьдралаа чамд зориулсан
Yo soy aquél - Би тэр нэгэн
Que estando lejos, no te olvida - Алс хол ч чи мартагтахгүй
El que te espera - Зөвхөн хэн чамайг зүүдэлсээр байх вэ
El que te sueña - Зөвхөн хэн чамайг зүүдэлсээр байх вэ
Aquél que reza cada noche por tu amor - Шөнө болгон чиний хайрын төлөө залбирдаг



Y estoy aquí, aquí, para quererte - Бас би энд байна,  энд байна чамдаа хайртай
Estoy aquí, aquí, para adorarte  - Би энд байна, энд байна чамдайгаа хүндэтгий
Yo estoy aquí, aquí, para decirte  -  Би энд байна, энд байна чамдаа хэлий
Amor, amor, amor, amor  - Хайраа, Хайраа, Хайраа , Хайраа


Жаахан алдаатай худлаа очуулсан байж магадгүй засаад өгөөрөй!!!

0 comments:

Post a Comment